niedziela, 26 czerwca 2011

Tzw. outfit i 2 zdobycze :)

Witam :)








Co upolowałam na wyprzedażach? w sumie nic strasznie porywającego, ale 2 koszulki z KappAhla za cenę 15zł jedna, przecenione z 50 :D Są gładkie więc już wiem, że często będą gościć w różnych zestawach :P No i ten amarant mnie urzekł  :).

A zestaw jest z wczoraj, chyba wszystko już było, ale dla przypomnienia:

Tunika- H&M
Koszula-narzutka- sh
Legginsy- F&F
Klapki- pamiątka z wakacji nad morzem
Bransoletka- F&F (łup z piątku :P)
Naszyjnik- Świat Spinek i łańcuszek z szuflady

6 komentarzy:

  1. śliczna bransoletka :)
    Pozdrawiam,
    http://klaudiakatharine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ta narzutka panterkowa, oddawaj :p
    Fajne "łupy". Lubię bardzo Kappahl. Szkoda, że nie ma go w Niemczech. W Polsce też byłam jego bardzo częstym gościem, a szczególnie wieszaków z wyprzedażami :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Asiunia- nie oddam! :P ;)
    A ja myślałam, że w Niemczech jest KappAhl...ja też tam buszuję głównie na wyprzedażach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna panterka - uwielbiam ten wzor, chociaz na moim blogu panterka jeszcze nie zagoscila..

    OdpowiedzUsuń
  5. Sprostowanie:jednak panterka sie u mnie pojawila, dopiero teraz sobie przypomnialam. Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie- tak dziko :) Lubię panterkę, niby oklepana, ale zwraca uwagę :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń