sobota, 4 czerwca 2011

Dziś są Twoje urodziny...






a dokładniej moje :). Ile kończę lat? Hmm..."Mam dwa latka, dwa i pół" :P  Kobiety o wiek pytac się nie powinno :P.

Dziś outfitu nie będzie- w końcu musicie ode mnie trochę odpocząć :P. Jutro jest przewidziany mój "urodzinowy obiad", także wtedy może coś się pojawi :).
Pokażę Wam za to moje zdobycze z Housa i Rossmanna- Dziewczyny, uderzajcie tam, zwłaszcza w Housie mega promocje na biżu! Kolczyki złote z ptaszkami (moja Mama mówi, że wyglądają jak swastyka...:] )kupiłam za 2.90 (cena była 14.90 przeceniona na 6.90-a w kasie pani mówi do mnie: One kosztują 2.90 a ja woooow :D ).
Plus lakiery- miętusek na rękach i pomarańcza na nogach- niczym koktajl na ochłodzenie- u mnie upały, a ma być jeszcze goręcej (jak dziś zapewniała pani Omena :P ).

Buziaki urodzinowe,
Miss Camile :)

2 komentarze: