czwartek, 23 czerwca 2011

Cyganeria ;)





Hej :)

Dziś  bardzo leniwy dzień ale postanowiłam się zebrać w sobie i pokazać Wam mój zestaw z wtorku :).


Jako główna bohaterka- moja ulubiona spódnica,mam ją w szafie odkąd pamiętam i przynajmniej raz muszę się w nią ubrać latem :P
A że ostatnio przypadł mi do gustu szumnie nazywany styl boho, hipie czy inaczej- "po cygańsku"- w tym nurcie więc starałam się dobrać resztę i dodatki.

Do rzeczy:
Spódnica- no name
Bluzka- KappAhl
Kamizelka- sh
Sandały- J&J, CCC
Bransoletki- H&M
Kolczyki- kupione już dawnooo, w niejakiej Galerii Centrum- jest jeszcze ta siec? :P Chyba mogę byc juz vintage :D


Spokojnego wieczoru,
Miss Camile :)

2 komentarze:

  1. odważne połączenie ;) ale efekt fajny;d

    OdpowiedzUsuń
  2. FAJNE BRANSOLETKI:)

    POZDRAWIAM
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń