środa, 29 czerwca 2011

Kwiatek w butonierce...

 Hej :)

Skąd tytuł? Bo ta aplikacja kwiatowa z tą kamizelką- tak się czułam, jakby miała kwiatka w kieszonce obok :P










Dziś jest wyprzedaż 1złotówkowa w jednym z ciuchów, do których chodzę. Więc czym prędzej się tam udałam. Myślałam, że jest czynne do 17 jak zwykle, więc sobie spaceruję i szukam a tu nagle słyszę: "Prosimy do kasy, prosimy do kasy". No więc w biegu złapałam 2 bluzeczki- po 1zł- czerwona i ceglasta, będą następnym razem :D

Niestety, opowiastka ta nie ma aż tak dobrego zakończenia, gdyż  butki, które, a jakże, tak pięknie prezentują się na zdjęciach- OBTARŁY MNIE, DO ŻYWEGO! Właśnie leczę me nóżki specjalnym żelem na gojenie ran...mówię- do żywego! :[ auć...

Nie mniej, czas już na zestaw :)
Nic odkrywczego, znów ta kamizelka, sorry- uwielbiam ją :D
Kwiaty- na tunice, kamizelce i TYCH BUTACH! EHH

Tunika- H&M
Kamizelka- sh
Legginsy- F&F
Wstrętne buty- Bassano, CCC
Torebka- sh
Kolczyki- Reserved
Bransoletka- F&F
Pierścień- Rossmann

Wielce zbolała,

Miss Camile.

7 komentarzy:

  1. ładny pierścionek :) strasznie obcierają mnie baleriny, dlatego w tym roku kupiłam rzymianki ;)
    Pozdrawiam!www.martinees-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj szkoda, że te piękne buciki takie niewygodne :(
    Fajny zestaw... A jak lubisz ta kamizelkę to noś :) Bo dobrze w niej wyglądasz :)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny ten pierścionek, widziałam podobny w echo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super fryzura, w ogóle rewelacyjnie wyglądasz :) podziwiam :)
    Chętnie poobserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udane połączenie tej tuniki z kamizelką ,a leginsy i buty fajnie wydłużają nogi,całość super,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń