poniedziałek, 16 kwietnia 2012

Windą do nieba :)

Witam :)

Pewnie jesteście ciekawe, skąd ten tytuł?:) Otóż w miniony weekend byłam na weselu koleżanki, zaraz pochwalę się zdjęciami :P.

Więc spokojnie, jeszcze nie mi niosą tą suknię z welonem, ale uwaga- byłam o krok (serio) od złapania welonu, pierwszy raz w życiu tak blisko, bo przeważnie spadał zupełnie nie z mojej strony :D.

Zatem mój weselny outfit:







Moja "kreacja":

Tunika/sukienka- H&M
Bolerko- F&F
Legginso-rajtki(serio!)- kupione by Mamusia
Kwiat spinka/broszka- H&M
Kolczyki- Jablonex
Bransoletki- H&M, Sklep Wszystko od 2.50
Torebka- Cotton Club
Buty- Bernardi

8 komentarzy:

  1. podobają mi się dodatki, zwłaszcza kwiat dodaje całości charakteru! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna, elegancka stylizacja. bardzo podobają mi się kolory i dodatki, jakie dobrałaś :) zazdroszczę kształtu paznokcia, ładniutki lakier!

    http://vampiresandsweethearts.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądałaś bardzo elegancko, piękna sukienka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie się prezentowałaś :)
    Świetnie Ci w takich kolorach i bardzo podoba mi się jak leży na Tobie ta tunika :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja. Super Ci w tym zestawie, wszystko bym ukradła i też pognała gdzieś się pobawić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. super tutaj wyglądasz:D
    Śliczna torebka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś!! Bardzo fajny zestaw!!

    OdpowiedzUsuń