niedziela, 1 kwietnia 2012

GranatowyPrawieCzarny

Hej :)

Szybko szybko, bo czas leci i trzeba już kłaść się spać :D

 A dziś chciałabym pokazac Wam mój set z wczoraj, z podtytułem: GRANATOWY PRAWIE CZARNY,  polecam Wam film o tymże tytule.







Oglądałam go już jakiś czas temu, więc trochę się zatarł w mojej pamięci, ale zrobił na mnie wrażenie...Nie jest to film z gatunku "łatwych i przyjemnych", ani z serii "zabili go i uciekł", ale jak ktoś ma ochotę na ciut wynurzeń i wycieczek do własnego wnętrza, to polecam :)


www.filmweb.pl/Granatowy.Prawie.Czarny


Co i jak:

Sweter- SH
Tunika, legginsy- F&F
Buty- Nylon Red, CCC
Naszyjnik- prezent z gór a dokładnie z Krynicy Górskiej
Kolczyki- Rossmann

A ponieważ dzień się jeszcze nie skończył, to zapraszam tu: 

http://milka508.pinger.pl/m/11707054/koniec-z-blogiem

:D :)

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny naszyjnik, ale niestety zginął mi na tle bluzeczki. myślę, że jeszcze lepiej wyglądałby na jasnym podłożu :)

    buzi buzi

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny zestaw a najbardziej podoba mi się sweterek. Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna ciekawa tuniczka ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń