środa, 25 kwietnia 2012

Pasiak na różowo










Hej Dziewczyny :)

Dziś zestaw z soboty- bardzo miło, ciepło i sympatycznie spędzonego dnia :)

A przechodząc do outfitu- znów modowa gafa- znów pasiak! :) Bardzo często go ostatnio noszę, w różnych wariantach :).
 Tym razem w wersji na różowo- nie ukrywam, że powstała w porozumieniu z pewną pingerową koleżanką- już niedługo chyba będę ją mogła nazwać swoją stylistką a na pewno- pomocą :).


Co, skąd i jak:

Płaszczyk- H&M, SH- 1.99zł
Tunika, legginsy- F&F
Kamizelka- TOP SHOP, SH- 1zł
Trampki- OXY'S
Torebka- Reserved, prezent
Naszyjnik, bransoletka- Sklep Wszystko od 2.50
Skarpetki- no name

7 komentarzy:

  1. Tunika i kamizelka są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też najbardziej podoba się z kamizelką, super biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. a mnie obie wersje się podobają ale jakie ty masz super skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej wytypowałam Cię do akcji "Reading is cool" :)
    szczegóły u mnie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem jakim cudem przeoczyłam ten Twój post. Bardzo podobasz mi się w tym zestawie. Najbardziej ożywia to wszystko ten róż, ale z tymi paskami (szczególnie na skarpetkach :)) to się ogólnie fajnie dzieje :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Paski, moje ukochane! I to z różem, uwielbiam. Bardzo twarzowo :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń