poniedziałek, 5 marca 2012

Przedwiośnie

Witam :)

Specjalnie napisałam "przed" wiośnie, bo tak tak, wszyscy wiemy, jest pięknie, słonecznie, ptaszki śpiewają a motylki fruwają- wybaczcie, ale nie byłabym sobą, gdybym nie wylała odrobinkę ironii na papier...:D

Ale mimo tego, wciąż jest zimno, więc  na sobotni spacer byłam zmuszona przywdziać jeszcze zimową kurtkę- co pokrzyżowało nieco moje "stylizacyjne" plany, ale co zrobić.

Jednak i ja dałam się trochę uwieść tym wiosennym zalotom i elementy "ożywcze" również się znalazły.



Co i jak:
Kurtka- KappAhl
Kozaki- Altero, r.pinger.pl/www.altero.pl/glowna.php
Szal- z szafy Mamy
Rękawiczki- no name
Torba- Stradivarius







A z weekendowych nowości filmowych: 

"Jeden dzień"- film, który doprowadził mnie do łez- co dawno temu miało miejsce...także polecam, ale zaopatrzcie się w chusteczki .

Piękny, słodko-gorzki film o miłości, przyjaźni...jak ktoś napisał w stylu "modern classic".

http://r.pinger.pl/film.wp.pl/id,29260,title,Jeden-dzien,film.html

3 komentarze:

  1. Ładny zestaw ożywiony pięknym szalem i torebką, u nas też bardzo zimno. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oj jeszcze zimno ale miejmy nadzieję, że zaraz się ociepli !
    zestaw fajny, torebka <3

    OdpowiedzUsuń