poniedziałek, 26 marca 2012

Kremowa panterka

Witam :)

Zawieruszyły mi się zdjęcia na dysku także jest małe opóźnienie- jakieś 2 tyg, ale mam nadzieje, że wybaczycie mi ;).

Poza tym, mam taki dzień, chyba przez zmianę czasu a co za tym idzie- wielki ból głowy- który prawie zamienił się w ból istnienia...wiecie o czym mówię :(.

Taki dzień, w którym największym sukcesem jest...zrobienie wpisu na blogu. Bez urazy :).

Co i jak:

Sweter vel wdzianko- M&Co, SH
Tunika, legginsy- F&F
Botki- Altero
Torebka- SH
Szal- Cotton Club
Broszka- vintage
Kolczyki- F&F







 W zeszły czwartek byłam w kinie na nowym Hansie Klossie, film polecam, a na moją dłuższą recenzję zapraszam tu:


http://milka508.pinger.pl/m/11522027/nie-ze-mna-te-numery-brunner

9 komentarzy:

  1. wszystko do siebie pasuje:) bardzo ładnie w nim wyglądasz, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. faajnie, uwieeeeelbiam panterkę! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się ta tunika! Z resztą całość mi się podoba:)
    Ból istnienia? Znamy! Ja akurat mam coś na kształt choroby wściekłych krów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw! Tunika bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz,a ta tunika bardzo Ci pasuje

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie . ślicznie pani wygląda , do twarzy pani w tym zestawie : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Przeleciałam na szybkiego Twoje ostatnie posty i ten zestaw najbardziej przypadł mi do gustu,więc tu zostawię komentarz:) Ten zestaw jest świetny.Kolorystyka jak najbardziej Twoja,wyglądasz świeżo,kobieco i po prostu bardzo ładnie.Wszystko do siebie pasuje(sama się łapie,że dopiero na zdjęciach widze,że cos z danym zestawem było nie teges).

    OdpowiedzUsuń