poniedziałek, 5 grudnia 2011

Okazja czyni Mikołaja :)







Witam :)


Grudzień się zaczął, więc przygotowania do Świąt powoli ruszają, a co za tym idzie- prezenty!

Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam łazić po sklepach przed Świętami i szukać, podpatrywać, robić prezentowe zapasy, bo normalnie aż tak mnie to nie rajcuje . Mam specjalną półkę, do której wkładam takie nabytki wcześnie przed Świętami. I przyznam się, że już jest prawie zapełniona, a te wszystkie piękne rzeczy w sklepach tak kuszą! I jak tu im nie ulec...

Nie przynudzając, piątkowy zestaw.
Wciąż inspiruje mnie tzw.London Look, szarości, cięższa biżuteria, taka miejska nonszalancja, niezobowiązująco i elegancko

Ha ha pochwalę się- nabyłam też wspaniałe łupy w sh- dawno tam nie byłam, więc jak już poszłam, to naprawdę miałam farta :P
M.in oversizowy, szary, trochę rozciągnięty sweter- jak dla mnie cudo, jakiego długo szukałam :)


A teraz zestaw:

Co i jak:
Sweterek- SH
Top- F&F
Dżinsy- KapphAl
Buty- Jennifer&Jennifer, CCC
Naszyjnik- połyskujący- vintage
        - krótszy, metalowy- Drogeria Natura
Kolczyki- ze szkatułki Mamy
Torba- Orsay %

1 komentarz: