czwartek, 27 października 2011

Okulista

Witam :).

Zestaw, który zaraz wrzucę, pochodzi z wczoraj. Tak, jeszcze wczoraj wyglądałam i czułam się nie najgorzej, dziś za to fala kataru i bólu głowy odebrały mi dobry humor, ale mam nadzieję, że szybko mi to minie...:(.

Nie będę się więc za bardzo rozpisywać, kto nie jest fanem moich przydługich wpisów, będzie zatem zadowolony :P.

Co miałam na sobie:
Kamizelka, bluzka oversize- SH
Dżinsy- KapphAl
Buty- Nylon Red, CCC
Naszyjnik- House
Kolczyki- podkradzione Mamie
Bransoletki- SH








Dodam jeszcze tylko, na wytłumaczenie, skąd tytuł- w tym stroju byłam wczoraj między innymi u okulisty, pani doktor od razu zauważyła, że mój naszyjnik bardzo pasuje do jej profesji...:). Pragnę dodatkowo zaznaczyć, że nie stwierdzono u mnie żadnego defektu...tak, wreszcie mam to na piśmie! :P (W badaniu pola widzenia, oczywiście tylko :P).

5 komentarzy:

  1. Uwielbiam kamizelki, a ta szara w połączeniu z czarną tuniką prezentuje się świetnie. Naszyjnik okularowy super :)
    Jedyne co to ja bym albo wyjęła spodnie na buty albo zmieniła buty bo tak skraca Ci nogi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. MICa- dzięki :)
    Mi się podoba tak jak jest, wiem że to nogi nie wydłuża, ale chciałam wyeksponować buty właśnie, trochę jak w stylu kamaszki a la boho ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się z MICa, wkładaj spodnie do butów, gdy są w jednym kolorze, w przeciwnym razie lepiej wypuścić spodnie na buty :)
    To są te spodnie, o których piszesz, że mamy identyczne? Bo dopatrzyłam się, że Twoje mają po środku chyba dodatkowy szew, czego moje nie mają.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski ten naszyjnik! Mówię to też jako okularnica:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Co do spodni i butów to zgadzam się z przedmówcami, że coś jest nie do końca w porządku. Wydaje mi się, że jakby spodnie były bardziej obcisłe to by było lepiej. Poza tym bardzo mi się podoba kamizelka, bluzka i naszyjnik, chętnie bym Ci "ukradła":)

    OdpowiedzUsuń