niedziela, 2 czerwca 2013

Pleasures



Witam ;)


Wszystko co dobre, szybko się kończy, kolejny długi majowy weekend za nami. Jak go spędziliście? Ja starałam się nadrobić wszelkie zaległości, towarzyskie, filmowe i te zwykłe ;)

Byłam też w kinie na "Oszukanych".

 Szczerze? Jestem jak najbardziej na tak.
Spodziewałam się trochę takiego "tvn-owskiego pitu pitu" ale film jest niezły, dobrze zagrany (zwłaszcza Katarzyna Herman), wciągająca i poruszająca historia. I pozostawia w nas pytanie, co by było, gdyby ta historia przydarzyła się właśnie mnie? Polecam.







4 komentarze:

  1. piękny kolorek lakieru na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor na pazurkach! A film sama chciałabym obejrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, ja muszę ale to muszę zobaczyć "Oszukanych"
    kupuję takie historie w całości, a filmy z udziałem Kasi Herman zawsze są na wysokim poziomie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dawno nie byłam w kinie:może się wybiorę:)))ładny lakier:))Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń