wtorek, 13 listopada 2012

New autumn shoes



Witam :)


Dziś chciałabym pokazać Wam mój nowy nabytek- tzn sprzed jakiś 2 tyg- buty na jesienne słoty.

 Zakupione w %- z 199zł na 139zł- w całości skórzane, mam nadzieje, że trochę mi posłużą.

Co do ich wyglądu- przyznam się, że do tej pory jakoś nie przepadałam za takim modelem, ale pomyślałam, że fajnie mogą komponować się z tunikami i legginsami- czyli moją "drugą skórą", nadadzą też zestawom trochę ciężkości:).


 Tunika, legginsy- KappAhl
Sweter- F&F
Buty- Lasocki
Kolczyki- Pepco





10 komentarzy:

  1. Buty niepotrzebnie Cię skracają. Gdybyś miała np dobrze skrojone haremki w kolorze butów zachowalabys proporcje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam też opinię, że ten zestaw mnie "wydłużył", więc zdania są podzielone :) Szanuję Twoją opinię, choć sama skłaniam się ku tej drugiej :)

      Usuń
    2. Myślę, że Anies ma rację. Tu jest zbyt wiele "linii poziomych": linia swetra, sukienki, legginsów, buty. To faktycznie skraca, szczególnie nogi, w tym przypadku : (

      Usuń
  2. piękne zdjęcia!
    zobacz również piękne sukieneczki z eko skórki idealne do świetnych stylizacji na andrzejki i sylwestra!

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty są zajebiste! Wyglądają porządnie. A czy skracają sylwetkę??? Przede wszystkim wydaje mi się, że fotka jest tak zrobiona, że ją skraca, bo jest robiona z wysoka. Zestaw mi się podoba, lubię taki styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te butki:)))bardzo ładna tunika:)))Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. udały Ci się buty...i ta przecena :)

    OdpowiedzUsuń
  6. buty są świetne i cena też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń