poniedziałek, 11 czerwca 2012

Simply The Best

Witam Was serdecznie i po weekendowo :)

Jak Wasz długi odpoczynek- albo chociaż jego próba?

U mnie całkiem ok, a zaczęłam go jeszcze lepiej- na kawie z Moją Kochaną Najlepszą Przyjaciółką w środę- i z tego dnia chciałabym pokazać zestaw.

Bluzka- nowość z SH- miętowa i do tego w kwiaty.

Spodnie-jeansy- nowość- w ogóle u mnie- jako, że pojawiają się dość rzadko.

Nowy lakier- kolor Yellow Sun- nazwa zobowiązuje :P  PREZENT od Kochanej A.
deadrabbit.pinger.pl/

I do tego szczypta złota i zieleni:







ZESTAW:

Bluzka- George, SH
Jeansy- F&F
Kamizelka- no name, SH
Baletki- Altero
Kolczyki- House
Bransoletki- SH, F&F
Pierścionek- Orsay

6 komentarzy:

  1. Bardzo fajna bluzka, dobrze Ci w takim kroju :)
    Lakier ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka ten kolor i wzór bardzo Ci pasuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zestaw bardzo fajny a ta bluzeczka jest naprawdę śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna ta bluzka:) no i lakier ma piękny kolor! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzka i cały zestaw też bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zestaw, bardzo podoba mi się tu kamizelka, a lakier ma super kolor

    OdpowiedzUsuń