niedziela, 6 listopada 2011

Silver Boho









                Witam :)


Dzisiaj chciałabym pokazać Wam mój piątkowy zestaw z wieczornego wyjścia do knajpki, zatem strój będzie
 bardziej glamour, w sensie połysku rzecz jasna :P.

Ostatnio zakochałam się z wzajemnością, mam nadzieję, w...moim niedawnym nabytku z sh :P, czyli swetrze, bluzce dzianinowej? oversize, którą już raz pokazywałam, w stylizacji Totally black. Wtedy jednak nie było jej dobrze widać, gdyż razem z czarną tuniką tworzyły sukienkę, a ja oczywiście usilnie Was przekonywałam, że one są dwie. Bardzo dobrze się w nim czuję, więc postanowiłam go wykorzystać raz jeszcze.

Dla uściślenia elementy BOHO też są: kamizelka, torba-worek i wisior z frędzlem- mój nowy nabytek.

Zatem szczegóły co i skąd:
Sweter, kamizelka,worek- ciucholand zwany SH
Dżinsy- KapphAl
Buty- Jennifer&Jennifer, CCC
Wisior- Rossmann
Kolczyki- ze szkatułki Mamy

5 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw, super torba

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też lubię styl boho choć wcale to nie łatwe dobrać wszystko tak, by faktycznie strój na taki w tym stylu wyglądał. Moim zdaniem spodnie, które masz na sobie są zbyt luźne żeby wkładać je do tych butów. Jak wiesz mam podobne i nie wkładam ich do moich botków. Wkładam bardzo, bardzo mocno przylegające spodnie. Wiem, że teraz to jest modne, ale nie dajmy się zwariować :) Modę powinno się taką wybierać, która nas zdobi :)
    Masz bardzo ładne kolczyk, chyba ostatnio sobie nawet coś w tym stylu kupiłam. Dzięki Twoim krótkim włosom możesz je wspaniale eksponować. U mnie i tak przeważnie wszystko zakrywają długie włosy. Szkoda, że nie pokazałaś z bliska wisiorka, z daleka prezentuje się całkiem fajnie :) Pozdrawiam i czekam na następny post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny zestaw,piękne kolczyki, podoba mi się kamizelka chętnie bym sobie taką kupiła. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Asiu- ja też staram się również tak wybierać, żeby moda mnie chociaż trochę zdobiła :) Tak, spodnie są luźniejsze, ale ja takie lubię, bardzo często noszę, co prezentuję, czarne legginsy, więc to miała być taka odskocznia. Poza tym, jak te buty są akurat szersze u góry, więc spodnie się spokojnie mieszczą :).A jak je wyłożyłam na wierzch, to nieładnie odstawały...Ale dzięki za głęboką analizę stroju :P.
    A wisior jest na 2 zdjęciu w przybliżeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny zestawik. Szczególnie kamizelka, kojarzy mi się z Florence Welch z zespołu Florence&TheMachine.

    OdpowiedzUsuń