wtorek, 27 września 2011

Czy ten zestaw jest wystarczająco szafiarski? :-)

Hej :)

 Dziś pokażę Wam mój zestaw z niedzieli- hmmm, ciekawe, czy jest wystarczająco szafiarski, godny wrzucenia go na bloga?. Piję tu oczywiście do słynnego już artykułu w Newsweeku- szczerze, zdziwiłam się, że w tak szanowanej gazecie pojawił się tak nieobiektywny, pełen jadu i braku dystansu, artykuł.
Moda to zabawa, a więc blogowanie też, nie wiem więc skąd u Pana Autora tyle zjadliwości i złośliwości jednocześnie. Może momentami miał odrobinę racji, ale żeby to wszystko brać tak serio? Aż ciśnie mi się na usta: Relax, take it easy :P.

A teraz zestaw, chyba wszystko już było, tak, po raz kolejny moja niezmordowana w stylizacjach, tunika :P. Wybaczcie, ale bardzo ją lubię :) Torebka chyba jedynie nie miała swojej premiery, nabyłam ją jakiś czas temu w SH :).




6 komentarzy:

  1. Tunika może występować częściej bo jest świetna. I chyba pierwszy raz widzę Twój profil ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo moja ulubiona tunika u Ciebie znowu :) Zgadzam się z MICą że może występować częściej bo jest extra! Widzę, że teraz połączyłaś styl rockowy z bardziej eleganckim. Fajnie wyglądają te plastikowe koraliki do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wg mnie jak najbardziej szafiarska stylizacja :)
    Świetna torebka !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tunika super! Torebka jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałam jeszcze dodać, że każde ubranie jest szafiarskie... no chyba, że zeskanujesz jakieś zdjęcie z gazety :) I to nie polega na tym, że masz ciągle nowości pokazywać, tylko Twoje pomysły jak składać na różne sposoby do kupy to co już masz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka jest świetna, a zestaw szafiarski :)

    OdpowiedzUsuń