czwartek, 7 lipca 2011

Przejaśnienia?

Witam :)

Ok, niby od wczoraj (z przerwą na noc) NIE PADA, ale czy temp.16-18 st i wiecznie zachmurzone niebo to jest pogoda wakacyjna? Lipcowa? Chyba nie...
No ale zawsze może być gorzej, więc lepiej nie będę narzekać :P

Zestaw z wczoraj, kiedy to po raz 2 włożyłam swoje nowe "high heels", powiem Wam, że jak na razie jestem zadowolona, ba, wręcz zachwycona, wygodne, świetnie(!) mi się w nich chodzi.

Moja B., od dawna orędowniczka wysokich obcasów na moich nogach była usatysfakcjonowana :)
("Może nawet z 5cm jest?:P")







Koniecznie muszę zmierzyć :D

Co było:
Tunika, legginsy- F&F
Swetro-narzutka- Marks&Spencer, sh
"Koturny"- Alice Rossini, Ambra
Torba- Maison Mollerus, sh
Wisior- House
Kolczyki- Rossmann
Pierścionek-Orsay

Moje motto (nie tylko na dziś), zapożyczone od grubasska.pinger.pl/ :

"-Dlaczego tak się uparłeś?
- Bo mi mówią, że nie dam rady. "
“Bycie pozytywnie nastawionym może nie rozwiąże wszystkich Twoich problemów, ale wkurzy wystarczającą liczbę ludzi, by było to warte zachodu.” :D

Jak Wam się podobam w takim wydaniu? :)
Miłego dnia.

7 komentarzy:

  1. Narzutka super, uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie wyglądasz. :)

    Pozdrawiam,
    dominique-f.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka!:)

    pozdrawiam.:)
    www.a-paaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobasz, podobasz.
    Ja bym już w takich nawet butach złamała nogę :)
    Pozdrówka!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, torebka mnie zachwyciła może dlatego też że szukam podobnej :) poza tym jak zwykle fajnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw bardzo ładny mnie najbardziej podoba się biżuteria.Często do Ciebie zaglądam i super dobierasz dodatki,po za tym lubisz kolory, ja też.Twoje motto jest super.

    OdpowiedzUsuń