piątek, 20 maja 2011

Coco avant Chanel ;)






Hej ;)

Uff jak gorąco, chciałoby się powiedzieć, nie wiem jak u Was, ale do mnie dziś doleciało prawdziwie lato- 29st w cieniu!!! :D.
Także żakiet ze stylizacji oczywiście posłużył tylko do zdjęć,gdyż ze względu na w.w. temperaturę szybko go zdjęłam :).

Niedawno u Babci w szafie znalazłam bardzo fajny żakiecik, trochę w stylu Chanel, więc czym prędzej musiałam wymyślić jakąś stylizację z nim.Ale żeby nie było zbyt "pańciowato", dodałam jasne dżinsy i tenisówko-baleriny rzecz jasna oraz biżu:P

A więc przejdźmy do zestawu:
Żakiet- z szafy Babci, C&A
Dżinsy- KappAhl %
Bluzka-pasiak- Marks&Spencer, second-hand
Tenisówko-baleriny- F&F
Torba-Cotton Club
Kolczyki-Rossmann
Wisior-sklep Wszystko od 2.50 + DIY
Okulary- no name, Tesco

P.S.Jak tak patrzę na te zdjęcia, to chyba się już trochę opaliłam :D

Buziaki,

Miss Camile

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz